الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــنا صلى على الحبيب النبى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

....
منتدى الهنا يرحب بيكم وبكل الزوار والاعضاء ونتمى قضاء احلى واسعد الاوقات

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

سؤال محرج جدا للبنات وبس

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
دلوعه المنتدى
مديرعام
مديرعام
دلوعه المنتدى

العمل/الترفيه : مدرسه
المزاج : اسيرة الاحزان
جنسيتك : مصر

سؤال محرج جدا للبنات وبس Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال محرج جدا للبنات وبس   سؤال محرج جدا للبنات وبس Emptyالإثنين نوفمبر 17, 2008 3:46 am

اولا انا ماليش اخوات وبنات ولا عيال صغيرين
بس كمان مش اتخيل احلم واقول ادينى بوسه ياحبيبى
انما لو حصل هقولهم بحلم بعيل صغير ابن اختى
العيون الزرقا

العيون الزرقا

سؤال محرج جدا للبنات وبس Empty
مُساهمةموضوع: سؤال محرج جدا للبنات وبس   سؤال محرج جدا للبنات وبس Emptyالإثنين نوفمبر 17, 2008 12:01 am

سؤال محرج قوى بس بشرط ولا واحدة من البنات يكذبوا علشان اللى هيكذب هيروح النار الموضوع بيقووووووووووول لو انتى مرة قاعدة مع اختك واختك معاها طفل صغير جميل وحلوكدة وبعدين قالتك اختك شيلى الولد انا مشغوله شويه طبعا انتى هتموتى على الولد ما كذبتيش خبر وقلتيلها اييييه المهم شيلتى الولد وقعدتى تلاعبيه وكركر وبوبو والحاجات الهبله الى بتقولها للاطفال دى وانتى بتكلمى الولد وطبعا زى ما قلت الواد زى القمر الله اكبر خمسه فى عين الحسود قعدتى تقوليله ادينى بوسه يا حبيبى طبعا الولد شايقك مش حلوة مع الاعتذار للبنات الولد طنشك ولا اعطالك اهتمام طبعا انتى عليتى صوتك وقعدتى تكررى للولدادينى يا حبيبى وفجاااااااااااااااااةصحيتى من النوم ولقيتى ابوكى وامك واخواتك والشارع كله وافق فوق راسك وابوك راكبه مليون عفريت وبيقولك مين حبيبك دة اللى عايزا يبوسك هتردى تقوللى ايييييييييه بس الصراحه

سؤال محرج جدا للبنات وبس
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» انتم هتوسعوا البنطلونات بتاعتكم امتى ؟؟ سؤال للبنات بس عاوز راي الولاد
» تلاتين جمله 99% من الشباب بيقولها للبنات
» عايزين رأيكم بصراحة فى موضوع يهم الجميع) الملابس المثيرة للبنات فى الشوارع