الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــنا صلى على الحبيب النبى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

....
منتدى الهنا يرحب بيكم وبكل الزوار والاعضاء ونتمى قضاء احلى واسعد الاوقات

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

قصة اتحدى لو حد قرئها ومضحكش

كاتب الموضوعرسالة
فارس الرومنسي

فارس الرومنسي

العمل/الترفيه : كتابت الشعر

قصة  اتحدى لو حد قرئها ومضحكش Empty
مُساهمةموضوع: قصة اتحدى لو حد قرئها ومضحكش   قصة  اتحدى لو حد قرئها ومضحكش Emptyالأحد نوفمبر 02, 2008 1:00 am

كان لى احد الاصدقاء من المغرمين باسفر فى احد الايام كان مسافر الى لبنان ولكم هذا القصة منه
كان جالس منتظر انا ينادى على رحلته فى صالة السفلر فى المطار وكا العادة تم النداء ان الرحلة سف تتاخر اسعات فترك الشنط وراح يشترى مجلة وبعض المشروبات والبسكويت وعند ما عاد كان فى احد الفتيات جالسة بجوار الشنط فطلب منها انا يجلس بجوار الشنط فقالت له اتفضل وفتح الشنط ووضع بها الحجات الى اشترها ولخرج العصائر ووضعها على الطرابيز الى اما مه هو والفتاة وكان يقراء فى المجالة ولكن عيون على الفتاة الجميلة وبعددقائق شاف الفتاة بتخذ من البسكويت الى على الطربيزة فا بتيم لبها ووضع المجلة وراح يكل معها من الكيس وهى تخذ واحدة وهو واحدة وبها تزيد من السرعة وتخد اكثر وهو احسن انها طماعة واخد هو الاخر يذيد من السرعة وهو يقول يا خسارة الحلو ما يكملش البنت جميلة جدا وطمعانة فى البسكويش للدرجة دية هى طماعة فى حاجة ملهاش لزمة واخيرا فاضل فى الكيس واحدة بس وبها هى تسرع وتخطف الكيس وانا انظر اليها فى حزن بها تقسمها وتعطينى نصفها
واخيرا تم الندى على الرحلة وقمت من جوارها وبع انا جلسن فى الطيارة اقلك اخرج الى فى الشنط
فاوجت كيس البسكويت الى انا اشتريتة مقفول ياااااااااااااااااا انا الى كنت باكل منه هو كيس البنت وانا الى كن بقول عليها انها ؟؟؟؟؟؟؟؟ يا معقول يا ترى هى بتقول عليه اية دلوقتى تمنيت ان تقف الطيارة واسرع اليها لكن طارت الطيارة وانا حسيت انى عاوز انتحر معقول كل الى كنت بفكر فيه هى كلانت بتقولة عليها Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

قصة اتحدى لو حد قرئها ومضحكش
صفحة 1 من اصل 1